Աշխատանք դասարանում
1. Կետերի փոխարեն գրի՛ր ուն կամ յուն ածանցը:
Քամին խաղում էր պաղպաջուն ալիքների հետ:
Դողդոջուն ձայնը մատնեց, որ վախենում է:
Թվում էր, թե հարսի շրշուն զգեստով աղջիկը քույրս չէ:
Սիրով էր տանում հիվանդի քրթմնջուն ու բողոքը:
Ջրի ճողփյուն լսվեց. ուրեմն մոտեցել ենք:
Դալար սաղարթի սոսափյունը խաղաղություն էր բերում:
Մոտիկից լսվող ճարճատյուն անակնկալի բերեց մեզ:
2. Տրված արմատներով այնպիսի բաղադրյալ (բարդ, ածանցավոր) բառեր կազմի՛ր, որ ցույց տան՝
ա) առարկա (գոյական),
Քաջություն, վախկոտություն, պարզություն, սառնություն
բ) առարկայի հատկանիշ (ածական),
Քաջազուն,վախկոտ,պարզորակ,սառնաշունչ
գ) գործողություն (բայ):
Քաջալերել,վախենալ,պարզել,սառել
Քաջ, վախ, պարզ, սառն:
3. Ընդգծված գոյականները փորձի՛ր հանել. ի՞նչ բառեր դուրս կգան նրանց հետ, ինչո՞ւ:
Սիրով էր պատմում ընկերոջ մասին:
Պայմանավորվել էինք հանդիպել քարի մոտ:
Որդու նման սիրում էր այդ կնոջր:
Ամեն ինչ անում էր որդու փոխարեն:
Չնայած կոպտությանը՝ քնքուշ ու բարի սիրտ ունի:
Տունը լավ կահավորել է ու ամեն ինչ ունի՝ բացի գրասեղանից:
Կյանքը չի պատկերացնում առանց հեռուստացույցի: