Աշխատանք դասարանում

1. Կետերի փոխարեն գրի՛ր ուն կամ յուն ածանցը:

Քամին խաղում էր պաղպաջուն ալիքների հետ:

Դողդոջուն ձայնը մատնեց, որ վախենում է:

Թվում էր, թե հարսի շրշուն զգեստով աղջիկը քույրս չէ:

Սիրով էր տանում հիվանդի քրթմնջուն ու բողոքը:

Ջրի ճողփյուն լսվեց. ուրեմն մոտեցել ենք:

Դալար սաղարթի սոսափյունը խաղաղություն էր բերում:

Մոտիկից լսվող ճարճատյուն անակնկալի բերեց մեզ:

2. Տրված արմատներով այնպիսի բաղադրյալ (բարդ, ածանցավոր) բառեր կազմի՛ր, որ ցույց տան՝

ա) առարկա (գոյական),

Քաջություն, վախկոտություն, պարզություն, սառնություն

բ) առարկայի հատկանիշ (ածական),

Քաջազուն,վախկոտ,պարզորակ,սառնաշունչ

գ) գործողություն (բայ):

Քաջալերել,վախենալ,պարզել,սառել

Քաջ, վախ, պարզ, սառն:

3. Ընդգծված գոյականները փորձի՛ր հանել. ի՞նչ բառեր դուրս կգան նրանց հետ, ինչո՞ւ:

Սիրով էր պատմում ընկերոջ մասին:

Պայմանավորվել էինք հանդիպել քարի մոտ:

Որդու նման սիրում էր այդ կնոջր:

Ամեն ինչ անում էր որդու փոխարեն:

Չնայած կոպտությանը՝ քնքուշ ու բարի սիրտ ունի:

Տունը լավ կահավորել է ու ամեն ինչ ունի՝ բացի գրասեղանից:

Կյանքը չի պատկերացնում առանց հեռուստացույցի: